17. november 2009

Nøff nøff


Hei vlogg!

Jeg er hjemme i Bodø som mast om, her er ting akkurat som før. Jeg har vært syk i to uker, og pappa tvang meg til den gamle fastlegen min i dag. Jeg slapp å bli testet for svineinfluensa, legen min synes testene er så ubehagelige, og han husker vel den gangen jeg besvimte av å bli tatt blodprøve på. Han ga meg dog litt hostesaft, så er nesten frisk allerede.

I kveld har jeg _nesten_ sett Napoleon Dynamite sammen med Svein. Audun kom og vi slo etter hvert på NRK istedet og så Kråkesølv (hype, hype, hype) i Store Studio. Spørsmål: Var Kristoffer U (!) for _utslitt_ i stemmen etter releaseturnéen til å delta på intervjuet? Dette er ikke en kritisk bemerkning, jeg er Håkan-fan, jeg liker at det ikke holder helt. Så guttene på Blæst på fredag, og jeg må bare si at det var en sykt fin opplevelse, til tross for litt tekniske problemer. Privat Regn klatret på favorittlåtlisten, og Kalde Føtter seiler virkelig opp som en ny utfordrer! Synes ikke den er helt der oppe på CDen, men den er jo dødskul live.

Natta!

1 kommentar: