27. november 2009

Søvnløse netter + makaronisuppe

Jeg skrev sist at jeg hadde svineinfluensa og at alt var akrobat som før. Vops, jeg løy. Alt er helt annerledes, og jeg er ikke den eneste som er flyttet. Fuck, hjemme er et annet sted.

Søvnproblemene utarter, jeg får bare sove når det ikke går an å gjøre noe annet. Om nettene våkner jeg bare mer og mer mens jeg tenker: hva skal jeg gjøre neste år, hvem er det, hva vil jeg, burde jeg ikke skrive på oppgaven min, kan jeg ikke sove nå, neivel, tror jeg står opp og så videre helt til jeg er så sliten at jeg ikke kan tenke. Da får jeg sove.

Det er fortsatt lenge til eksamen.
Ja, det er det.

..

Glemte nesten.
Det hjelper å spise makaronisuppe når det er mørkt (og æ e trøtt).

Makaronisuppe
Kok makaroni (bruk litt kortere tid enn det står på pakken!)
Hell av vannet
Tilsett melk
Varm det opp

Spis med litt sukker på. Nam!

3 kommentarer:

  1. Heia! (lol, jeg er internet stalker (neida (jeg fant deg på Astrid sin blogg :) :) :) :)))) (jeg er blitt hekta på å faktorisere setninger.)

    Jeg stiller meg litt skeptisk til makaronisuppe, kanskje det er noe man må smake og ikke komme til en konklusjon om hvordan smaker, før man har smakt det?

    Det er alltid lenge til eksamen, så WHAM BAM er den der plutselig/i morgen/neste uke/etc. Lykke til, det går bra:D

    SvarSlett
  2. Mulle, angående søvnproblemer og oppgaveskriving: dette høres nøyaktig ut som meg for et år siden. Faktisk. Jeg håper dog du er bedre stilt enn jeg var. Hvis ikke, så skal du se at det løser seg, da òg. Det er ikke så farlig som man tror bestandig. Hugzies.

    SvarSlett
  3. Ingvild(!!!!): Jeg vet ikke helt med mak.-suppe, de jeg bor sammen med synes det er ekkelt. Men de har ikke smakt. Etter at jeg skrev innlegget søkte jeg opp litt oppskrifter (var ikke sikker på om andre pleide å lage egentlig) og ser at folk pleier å ha på kanel, så det skal jeg teste ut. :D Leste også noe om at en skulle koke makaronien i melken, men det gidder jeg ikke.

    Takk! Lykke til med dine eksamener. We'll manage. Matten òg.

    Astrid: Jeg liker at du _forstår_. Jeg mener ikke å være emo, men jeg ser at det ser sånn ut og blir litt flau. Finner på noe, blir bedre, blir sommer.

    Suss!

    SvarSlett