13. desember 2009

New slang, when you notice the stripes, the dirt in your fries. Hope it's right when you die, old and bony. Dawn breaks like a bull through the hall, never should have called, but my head's to the wall and I'm lonely.


Eksamenstid, livet og halvåret har vist at det muligens er enklere å få seg en universitetsutdannelse enn det var å få vitnemål på videregående. Men likevel ikke, en blir så sykt sliten av å gjøre ingenting. Vintertjukk og vinterbleik. Men neste år dere! Da skal det trenes, jobbes og leses til det blir juni og nordlandsidyll (Fauske Camping). Samtidig satser jeg på å finne på noe jeg kan tenke meg å gjøre når jeg blir voksen. Noe å studere, noe å tro på, noe som jeg er villig til å gjennomføre. Dette noe bør i tillegg oppfylle følgende kriterier:

1. En blir akrobat passe rik av det.
2. En blir ikke ulykkelig av det.
3. En får jobbe sammen med slike som forstår, eller alene.
4. En får ikke ubehagelig stort ansvar for andre mennesker. 
5. Er veldig gjerne 07:30-15:30. Og ikke noe mer.
6. Innebærer litt selvbekfreftelse.

And if you took to me like a gull takes to the wind.

4 kommentarer:

  1. God ferie! Gikk eksamen bra?
    Det er faktisk umulig (for meg) å høre hva de synger i New Slang. Og jeg har aldri sjekka opp teksten heller. Liker mystikken.

    SvarSlett
  2. Hehe, akkurat nå sto det "jugelism" på den ordbekreftelsesgreia ... juger'u, lism?

    Hm, min standard for hva som er morsomt har sunket. :(

    SvarSlett
  3. Heia! Har hjemmeeksamen som skal leveres om fem sider og like mange timer. Så fant ut at vlogglesing var på sin plass. Hvorfor har du ikke linka til vloggen på face? Forstår ingenting.

    SvarSlett
  4. God jul Ingvild! Eksamen gikk greit, tror jeg. :D Jeg har sjekket opp teksten, men klarer aldri å høre at de faktisk sier "And if you'd 'a took to me like a gull ...", sånn som det står overalt.

    Hehe, jugelism. Eksamenshumor. Lo høyt og hysterisk av alt mulig etter mine. Sliten.

    Kine: Æ HAR JO LINKA PÅ FACE. Ses i Glasshuset 31. des.

    SvarSlett