19. oktober 2009

Eplehatt og jeg hadde vasket bort barten

<- Hils på Løve, _aka_ sykt forseggjort hovedperson i barnebokprosjektet mitt i andreklasse (på videregående).

Vel, hvordan driver en vanlig vlogging?

Jeg, SimenH (ja, han som klemte Barack Obama!) og SiljeH var på hatt og bart-prty på lørdag. Vi hadde som vanlig et stramt tidsskjema å følge, så da vi så bussen passere fra vinduet vårt, sprang Silje og Simen i forveien og stoppet den. Jeg fikk litt mer tid på hendene, men presterte fortsatt å _glemme eplehatten_ hjemme. Lagde meg en ny av donut + lakrissnøre på (Oh, thank heaven for) 7-eleven i Dronningens gate. Kom av ulike årsaker hjem klokken 12, og var sulten. Donuten var allerede fortært, så neste offer måtte bli den gjenglemte eplehatten. Men se! Den mistet ikke sin funksjon! Epleskrotthatt!



(Jeg peker på Martine, som er fin, men litt trist, for hun er det eneste tilskuddet fra Bodø på Bodøveggen.)

Ellers er livet godt, jeg hører på Kråkesølv (like før jeg forhåndsbestiller albumet på Platekompaniet, bare for at det er så kult at det går an) og savner Bodø, Yatzyspilling, henge ut med SG6-guttan (++) og litt sånn.

4 kommentarer:

  1. Har du bil? Nei, men æ har hatt! Å, koss da? Volvo Amazon!

    SvarSlett
  2. Jeg skrev egentlig fin kommentar som jeg navigerte bort fra, dumme skjøge, så jeg skriver en ny.

    Jealous på eplehatt.

    Hade!

    SvarSlett
  3. Kråkesølv er fineste fineste musikken jeg har kommet over på en liten evighet.

    Vågøyvannet rundt er kanskje fineste sangen jeg har hørt i år.... og det sier sitt.

    Neste helg skal jeg på bodø hardcorefestival.
    Og da planlegger jeg en liten pilegrimsreise til vågøyvannet.

    SvarSlett
  4. Hei, er litt sent ute!

    Magn.: Første versjonen av den vitsen du fortalte (msn) skjønte jeg ikke, jeg bare lot som. Det var nok min tilstand som hindret meg ... sry! Så jeg ler veldig på etterskudd nå: hahahaha.

    Astrid: Kom på hattefest i Trondheim! Hade!

    Absentidei: Vågøyvannet rundt er _nydelig_! Og jeg blir så glad for hver person som liker Kråkesølv. Ta deg en tur til Vågøyvannet! Obs! Det er ganske langt rundt der faktisk. Jeg ville ikke jogget. : ))) Eller, om du er i tilsvarende min form, vil du virkelig kjenne blodsmak som modnes fint (med åran).

    SvarSlett