15. september 2011

Science Museum

En dag i sommer var jeg på Science Museum og skulle finne ut hvem jeg var. Jeg tror ikke spørsmålet ble besvart, men det kan hende jeg bare har glemt hvordan det var.
Prøvde å finne noe annet spennende å se på, men jeg hadde aller mest lyst til å se på dinosaurene på et annet museum.
Fant noen fine biler fra gamle dager!
Etterpå gikk vi og spiste pannekaker, jeg så sånn her ut. Hei!
Magnus tok en mataktig pannekake med tre oster, jeg gikk for dessert. Det var et dedikert pannekakested, så jeg syntes jeg måtte gå for noe mer avansert enn crepe med nutella. Det ble denne med bær, iskrem og mørk sjokolade. Bare at servitøren kom løpende med den tilhørende iskremen da jeg var ferdig med å spise pannekake. Pannekaken var ok til ok minus, men isen var dødsgod!
Så drakk vi kaffe, og etterpå dro vi hjem for det var ikke til å holde ut uten tak i alt regnet.
Magnus!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar