30. august 2011

Brighton!

En onsdag i juni byttet vi tog tre ganger fra London til Brighton! Søsteren min pleide å bo der før, så jeg har vært der før, og vet at homsehovedstaden er minst like fin om sommeren som den er lovely in the fall.
Magnus fikk maltesermilkshake på Shakeaway, og jeg fikk kirsebær.
Mih.
Vi gikk ut på piren, tok bilder av byen, og havet. Lenger ut fant vi noen spilleautomater. Jeg tapte alt, men Magnus vant en katt + 3 x kjærlighet på pinne.
Etter at vi hadde spist middag på en, ikke særlig, fotogen indisk vegetarbuffet, kom vi oss etter hvert til en sykt trivelig og veldig engelsk pub der vi ble sittende noen timer og skrive postkort og sånn.
Da vi gikk fra puben hadde alle butikkene stengt! Så vi gikk litt rundt og så på gater med fargerike hus og tegninger til det nærmet seg avgang for toget. Tok bilder i denne trappen helt til det kom noen.
Så tok vi toget hjem til London. Vi husket ikke hvor vi skulle bytte, men kom oss frem fordetom.

<3

4 kommentarer:

  1. Så fin Brighton var! Men er det James Dean-pose jeg prøver meg på på det ene bildet?

    SvarSlett
  2. Jeg er misunnelig!! Har så lyst til å dra til Brighton en dag. Jeg skal, jeg skal, jeg skal!

    sv: Nei, har ikke sett den. Hva handler den om? Bra?

    SvarSlett
  3. Å spørre hva den handler om var dumt. Det kan jeg lese meg opp på selv. Men, er den bra? :b

    SvarSlett
  4. Det er James Dean!

    Dra til Brighton. Bad i havet, om du kan. Spis på Moshi moshi.

    Den handler om en journalist og masse om Joy Division. : ) Bra og litt trist!

    SvarSlett