29. juni 2011

Utaførr vinduet søng en vind

Dagen etter den dagen det var så varmt, tok jeg bussen til Bodø, for jeg hadde lyst til å treffe noen bodøværinger før jeg skulle reise videre. Jeg kom frem på ettermiddagen, og utsikten fra kaia der bussen stopper var sånn her.
Etter at jeg hadde vært hjemme og sagt hei til huset til mamma og pappa + stjålet en flaske vin, syklet jeg til Julius i Ormen Lange. Til å begynne med måtte Audun og Julius skype litt med Sirkus Eliassen.
Sondre var der!
 Julius!
Og Peter!
Jeg syntes det føltes sykt rett å røyke sigaretter for andre gang i livet... Sist var på Trænafestivalen i 2008.
 Julle danset på trappen...
... og i hagen.
I totiden syntes guttene det var på tide å dra på byen en tur. Men jeg var litt trøtt, og sa jeg skulle sykle hjem.
 Audun overbeviste meg om at det ikke skadet å sykle innom Bodø City en tur først.
Julius var ikke ferdig med å danse, så han tok med seg Sondre opp på taket av brannstasjonen.
Da vi hadde klart å bevege oss til sentrum, syntes jeg det var for fint vær til å dra inn noen steder, så jeg og Audun syklet ut på Moloen og spiste is og så på Nyholmen i stedet.

Deilige sommernatt!

2 kommentarer:

  1. Herlig! Alt det grønne, er det i den sykt søte gata som heter noe med urte? If so, så er det rett ved der jeg bor jo!

    SvarSlett
  2. Hehe! Det er i Ormen Lange i Urtegårdsgata, ja!

    SvarSlett