10. juni 2011

Bringebær



Jeg merker at denne vloggen, i det siste, har handlet veldig mye om hva som befinner seg i fryseren og kjøleskapet mitt. Men alle studenter der ute, vet jo at det er litt sensation med masse gratis mat. Og jeg har funnet nye skatter. I fryseren finnes også bær som noen andre har plukket sist det var sommer.

Så nå spises det bringebær med melk og sukker. Og jeg tenker at alle dere som tror at jordbær er tusen ganger bedre enn bringebær, aldri har smakt på disse bringebærene. Søtere enn honning, mer rosa enn det rommet jeg drømte om å ha som femåring og tvers gjennom sommer. Det finnes veldig få jordbær som kan måle seg med disse bringebærene. Men når jeg spiser dem får jeg litt dårlig samvittighet. For de forsvinner så fort, og jeg har ikke spurt, og noen andre enn meg har brukt timer av sine liv på å plukke dem ett og ett. Men hvordan skal jeg slutte? Omnomnomnom.


Kom på besøk, så skal jeg lage bringebærpai, og ta tablettene så vi kan spise med vaniljesaus eller -is.

3 kommentarer: