9. februar 2012

Nyttårsaften 2012

Hei vloggen! I år kommer nyttårsbildene sent, men de kommer i hvert fall. Det er vel andre gang i denne vloggens historie, men jeg feiret nyttår de andre årene også altså (så vidt jeg husker). Sånn så det ut denne gangen:
Julius var vert og hadde Milla under armen.
Hei, meg.

Magnus var i Bodø og lekte klanmedlem.
Sammen med mange av mine favoritt-festdeltakere!
gif animation maker
Til slutt en bonusfilm med våre beste, stakkarslige forsøk på det klassiske nyttårsbildet. 

Godt tjuetolv!

2 kommentarer:

  1. Ikke at jeg hadde fått det til selv, men det må være lov å le bittelitt av den gif'en der? :D Dere skal ha for innsatsen i det minste. Koselige nyttårsbilder!

    SvarSlett
  2. Haha, er sikker på at du hadde fått det til! : ) Tror trikset er å gi et visst klarsignal og å samkjøre mer mellom fotograf og mennesker med stjerneskudd. Jeg bare knipset i vei mens de lagde tall i luften. Du vet hvordan alkohol kan gjøre at du bare fortsetter med noe som ikke funker..................

    SvarSlett