7. august 2011

Jeg lever!


På fredag hang jeg opp vanvittig mange Øyaplakater. Sånn at jeg kan se Håkan for tredje gang, uten å måtte betale for passet. I morgen skal jeg pakke, og sette meg inn i all musikken for å finne ut hva jeg ellers bør se. HEHE. Skal se Pulp, Kaizers, Kanye, Veronica Maggio, Noah and the Whale og Bendik i hvert fall (hvis det ikke kræsjer). Ja, og så Fleet Foxes, James Blake, Explosions og Lykke Li. Håkan så klart. Men viktigst av alt skal jeg møte lillebroren min, ordentlige venner og vloggvenner. Drikke øl og få vondt i beina på grunn av for store, upraktiske sko. Le høyt, og forhåpentligvis få gåsehud innimellom. Gleder meg nesten som jeg ville gjort da jeg var 17.
Etter at jeg hadde kvittet meg med hundretusen plakater, lagde jeg den her salaten. Så satt jeg meg i hagen for å vente på en som lovet å ta med en øl og en mobillader til meg. Blåmuggosten var god, resten av maten var helt ok. Ølen kom, men uten mobillader. Vil jo ringe min beste venninne og få høre fantastiske historier fra en sommer i USA. Virkeligheten overgår alltid bøkene, filmene, fantasien. På godt og vondt. Heldigvis.
Dette er meg og ølhunden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar